دانشگاه هنر پارس تهران

شرایط پذیرش دانشگاه هنر پارس تهران؟

مشاوره انتخاب رشته بدون کنکور پذیرش دانشگاه هنر پارس تهران؟

زمان ثبت نام پذیرش دانشگاه هنر پارس تهران؟

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه هنر پارس تهران؟

آدرس دانشگاه هنر پارس تهران؟

و …

پذیرش دانشگاه هنر پارس تهران

دانشگاه هنر پارس تهران با حضور اساتید برجسته و حوزه ی فعایت گسترده در زمینه هنر ، معماری و شهرسازی از بهترین ومهمترین دانشگاه های معماری و هنر در ایران می باشد. دانشگاه هنر پارس تهران با حضور گرم چهره ماندگار معماری و راه و شهرسازی کشور(استاد محمود گلابچی) تأسیس و هم اکنون ریاست این دانشگاه را مدیریت می کند. دانشگاه هنر پارس تهران صرفا با شرط سوابق تحصیلی در مقاطع مختلف تحصیلی دانشجو می پذیرد. داوطلبان متقاضی می توانند جهت تکمیل اطلاعات خود درباره این دانشگاه با مشاوران درخت دانش با شماره 9099072943 تماس بگیرند.

اهداف دانشگاه هنر پارس تهران

شناسایی معماری قدیمی ایران و فنون کاربردی در آن در دوره های متفاوت تاریخ گذشته این کشور و همچنین شناخت و تحقیق درباره ارزشهای پایدار معماری ایرانی، ارائه و استفاده از روش های نوین هنر ایرانی، تحقیق و یادگیری فنون هنر و معماری کشورهای دیگر و از همه مهمتر تثبیت محوریت هنرو معماری ایران در سطح بین المللی و آموزش و تقویت سطح علمی و مهارت افزایی دانشجویان این دانشگاه از مهمترین اهداف دانشگاه هنر پارس می باشد.

شرایط پذیرش در مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه هنرپارس تهران

در مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه هنر تهران به شرط سوابق تحصیلی و ارائه معدل کتبی اقدام به پذیرش دانشجو می نماید.
شرایط ثبت نام در دانشگاه هنر پارس تهران در مقطع کارشناسی ارشد:

دانشجویان متقاضی نهایتا تا تاریخ 31/6/96 باید فارغ التحصیل شوند و گرنه از ثبت نام کان لم یکن تلقی خواهد شد.
نهایتا تا 8 نیمسال تحصیلی باید واحدهای درسی خود را بگذرانند.
بعد از گذراندن 7 نیمسال تحصیلی با گذراندن حداقل 115 واحد درسی و بعد از 6 نیمسال تحصیلی حداقل 110 واحد و یا در واقع تا پایان ترم 6 تحصیلی با گذراندن سه چهارم واحدهای درسی خود جزو ده درصد دانشجوی برتر و هم دوره و وردی هم ترم و سال خود باشد. بلافاصله بعد از دانش آموختگی در همان سال تحصیلی و فقط فقط برای یک بار می تواند پذیرش شود.

مدارک لازم برای ثبت نام در بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه هنر پارس

تکمیل فرم درخواست پذیرش
ارائه معرفی نامه متقاضی با تایید معاون آموزشی دانشگاه محل تحصیل دوره کارشناسی
ارائه ریز نمرات دوره کارشناسی
تصویر کارت ملی و شناسنامه از تمامی صفحات
دو قطعه عکس سه در چهار که در سال جاری تهیه کرده باشید.
برای مراجعه حضوری جهت تکمیل و ارائه مدارک باید به تهران، خیابان کارگر شمالی، خیابان دوم، انصاریه، پلاک 18 مراجعه فرمایید.

لیست رشته های کاردانی دانشگاه هنر پارس

نقشه کشی معماری، گرافیک، ساخت طلا و جواهر، هنرهای تجسمی نققاشی، عمران کارهای عمومی ساختمان

رشته های مقطع کارشناسی دانشگاه پارس تهران

مهندسی معماری، مهندسی عمران، طراحی صنعتی، معماری داخلی، مهندسی شهرسازی، باستان شناسی، مهندسی صنایع، مرمت ابنیه تاریخی، سینما-کارگردانی، مدیریت پروژه، هنرهای اسلامی، نقاشی، طراحی صنعتی، ارتباط تصویری، طراحی لباس، مهندسی عمران

رشته های مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه هنر پارس تهران

مهندسی معماری، علمی کاربردی طراحی پوشاک، مهندسی منابع طبیعی- محیط زیست، علمی کاربردی مرمت و احیاء بناهای تاریخی، علمی کاربردی گرافیک- تصویر سازی، علمی کاربردی ارتباط تصویری، آموزش هنرهای تجسمی، مهندسی اجرایی عمران، مهندسی شهرسازی

رشته های مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پارس تهران

کارشناسی ارشد معماری، کارشناسی ارشد فناوری معماری- بایونیک، کارشناسی ارشد انرژی معماری، کارشناسی ارشد مدیریت ساخته ها، کارشناسی ارشد طراحی صنعتی، کارشناسی ارشد طراحی شهری، کارشناسی ارشد مدیریت شهری، کارشناسی ارشد طراحی پارچه و لباس، کارشناسی ارشد مرمت و احیاء بناهای تاریخی، کارشناسی ارشد ارتباط تصویری، کارشناسی ارشد مهندسی عمران، مهندسی و مدیریت ساخت، کارشناسی ارشد مدیریت پروژه، کارشناسی ارشد معماری داخلی، کارشناسی ارشد فناوری معماری دیجیتال.

برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سوره می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سوره 

مشاوره تحصیلی درخت دانش

مشاوران درخت دانش از طریق شماره 9099072943 بدون کدگیری با تلفن ثابت آماده پاسخگویی و مشاوره رایگان به دوستداران هنر و هنردوستان علاقه مند به ادامه تحصیل در دانشگاه هنر می باشند. در صورت تمایل به دریافت اطلاعات بیشتر می توانید از مشاوران مجرب درخت دانش راهنمایی های لازم را دریافت و شروع به تحصیل در دانشگاه هنر نمایید.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرامhttp://t.me/derakhte-danesh
اینستاگرامسامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش