مشاورهئ

مشاوره تحصیلی

مشاورهئ

مشاوره تحصیلی

مشاوره تحصیلی درخت دانش

  • ۰
  • ۰


ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیم سال اول 97

تحصیلات دانشگاهی به دوره های مختلفی تقسیم می شوند و در پایان هر دوره مدرک تحصیلی آن دوره طبق مقررات موجود به فارغ التحصیلان اهدا می شود، دوره های تحصیلی بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 شامل:

  • دوره کاردانی پیوسته
  • دوره کاردانی ناپیوسته
  • دوره کارشناسی پیوسته
  • دوره کارشناسی ناپیوسته

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد 97-98 به طور معمول 2 ساله می باشد که حداکثر تا 3 سال میبایست به اتمام برسد. داوطلبانی می توانند در دوره کاردانی به کارشناسی ثبت نام بدون کنکور داتنشگاه آزاد نمایند که قبلا دوره کاردانی را به صورت پیوسته یا ناپیوسته در یکی از موسسات مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری, و یا وزارت بهداشت و آموزش پزشکی گذرانده باشند.

در ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 97 ملاک پذیرش داوطلبان معدل کل مدرک کاردانی می باشد و رتبه قبولی آزمون کاردانی به کارشناسی 97 ملاک پذیرش نخواهد بود.

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته 97 دانشگاه آزاد

از آنجا که پذیرش داوطلبان صرفاً براساس سوابق تحصیلی معدل دیپلم و پیش دانشگاهی صورت میپذیرد و نظر به این که دروس امتحانی داوطلبان دیپلمه با توجه به نوع دیپلم آنان (ریاضی،تجربی، انسانی و ...) متفاوت است، لذا چنانچه نوع دیپلم داوطلب با گروه آزمایشی که متقاضی آن میشود متفاوت باشد، درصد اعمال معدل کتبی متفاوت خواهد بود که در این خصوص توجه داوطلبان را به جدول ذیل معطوف میدارد.

گروه آزماشی ریاضی فیزیک علوم تجربی ادبیات و علوم انسانی علوم و معارف اسلامی سایر عناوین دیپلم
علوم ریاضی و فنی 100 74.4 31.4 31.4 31.4
علوم تجربی 80.9 100 31.4 31.4 31.4
علوم انسانی 41.2 41.2 100 100 41.2
هنر 100 100 69.8 69.8 69.8
زبان های خارجه 100 100 100 100 100


شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی نایوسته دانشگاه آزاد 97

گزینش ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد 97-98 (کارشناسی ناپیوسته) بر اساس معدل مقطع کاردانی داوطلب و با توجه به تجانس گروه عمده تحصیلی رشته انتخابی با رشـته ای کـه داوطلب در آن فارغ التحصیل شده است، صورت میپذیرد. به طوری که در صورت یکسان بودن گروه های عمده تحصـیلی، حداکثر تأثیر معدل صـورت گرفتـه و در غیـر ایـن صـورت حداقل ضریب تأثیر معدل لحاظ خواهد شد.

حداقل ضریب 70حداکثر ضریب 100 در صورت موفقیـت در رشـته غیـر متجـانس بـا مقطـع کاردانی لازم است کلیه دروس پیش نیـاز یـا جبرانـی رشـته قبولی را با نظر گروه آموزشی مربوط بگذرانند.

حداقل ضریب 70
حداکثر ضریب 100

نظر به این که گزینش نهایی داوطلبان در ایـن مرحلـه از آزمون براساس معدل کل دوره کاردانی (فـوق دیـپلم) انجـام میگیرد لذا ترتیب تقدم یا تأخر کد رشته/محلهـای انتخـاب توسط داوطلب هیچگونه تأثیری و یا امتیازی در گزینش نهایی نخواهد داشت و اولویـت صـرفاً براسـاس علایـق داوطلـب میباشد.

شرایط عمومی ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 97-98

  1. اعتقاد و التزام عملی به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
  2. نداشتن عناد با نظام جمهوری اسلامی
  3. نداشتن فساد اخلاقی
  4. نداشتن مشکل در رابطه با خدمت وظیفه سربازی برای داوطلبان پسر
  5. داشتن توانایی جسمی متناسب برای تحصیل در رشته انتخابی

مصادیق هریک از موارد فوق به طور مفصل در دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 97-98 (کارشناسی ناپیوسته) ذکر شده است.

شرایط اختصاصی ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 97

  1. متقاضیان دوره کارشناسی ناپیوسته با دارا بودن مدرک کاردانی(پیوسته و ناپیوسته) و کاردانی دانشگاه جامع علمی کاربردی می توانند در هر رشته ای در دوره کارشناسی ناپیوسته ثبت نام نمایند.
  2. دارا بودن گواهینامه کاردانی رشته های مصوب وزارت علوم, تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت, درمان و آموزش پزشکی و یا دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین مراکز ضمن خدمت آموزش و پرورش برای رشته های آموزشی
  3. متقاضیانی که قبلا در دوره کارشناسی پیوسته اشتغال به تحصیل داشته وبه هر دلیلی با مدرک کاردانی فارغ التحصیل شده اند می توانند به شرط نداشتن منع وظیفه عمومی در دوره کارشناسی ناپیوسته ثبت نام نمایند اما باید دروس جبرانی را برابر با نظر گروه آموزشی علاوه بر دروس دوره بگذرانند.

ادامه شرایط اختصاصی ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 97

  1. فارغ التحصیلان دوره های کاردانی علوم پزشکی غیرمشمول مجاز به ثبت نام در رشته های دیگر در مقاطع بالاتر می باشند(مشروط بر آن که تعهدات خدمت خودرا به وزارت بهداشت, درمان و آموزش پزشکی انجام داده باشند, بدیهی است این قبیل از فارغ التحصیلان به هنگام ثبت نام در محل دانشگاهی باید گواهی پایان طرح نیروی انسانی را ارائه دهند.)
  2. بر اساس بخشنامه 362526/36 مورخ 2/10/88 برای پذیرفته شدگان دوره کارشناسی ناپیوسته که دارای مدرک پایه کاردانی پیوسته(که با مدرک دیپلم سه ساله نظام قدیم بدون گوای اتمام دوره پیش دانشگاهی وارد دوره کاردانی شده اند) حداکثر20 واحد دروس جبرانی تعین و ارائه می گردد این مقدار برای سایر پذیرفته شدگان دوره کارشناسی ناپیوسته حداکثر12واحد درسی می باشد.
  3. حداقل معدل کل دوره جهت فراغت از تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی نمره12 می باشد و چنانچه کمتر از آن باشد هیچ مدرکی داده نمی شود و فقط گواهی گذراندن دروس دوره اعطا خواهد گردید.
  4. کلیه ثبت نام شدگان لازم است در زمان ثبت نام در محل دانشگاهی گواهی فراغت از تحصیل و تاییدیه مدرک کاردانی خودرا تحویل بگیرند و ریز نمرات دروس دوره کاردانی را نیز باید حداکثر2 ماه بعد از ثبت نام به واحد دانشگاهی مربوطه تحویل نمایند.

نحوه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد 97

  1. متقاضیان میبایست برای نحوه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته 97 ابتدا دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 97-98 را دریافت نموده و مطالعه نمایند و با اطلاعات کافی کدرشته محل های مورد نظر را انتخاب کنند.
  2. جهت انجام ثبت نام میبایست کارت اعتباری400000هزار ریالی را خریداری نموده و در سایت azmoon.org با ورود شناسه ثبت نام, رمز ثبت نام و کد امنیتی به صفحه ورود اطلاعات وارد شوند و ثبت نام نمایند.
  3. توجه داشته باشید که امکان بازپس گیری هزینه کارت اعتباری ثبت نام پس از دریافت شناسه و رمز ثبت نام از سامانه ثبت نام اینترنتی کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد 97 (کارشناسی ناپیوسته) مرکز آزمون مقدور نمی باشد.
  4. متقاضیان می توانند نسبت به انتخاب رشته در 20 کدرشته محل دانشگاهی از میان کدرشته محل های بدو آزمون اقدام نمایند.
  5.  به همراه ثبت نام میبایست یک فایل تصویری از داوطلب با شرایط ذکر شده در دفترچه ارسال شود.

دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 97

در دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 97 قوانین و مقررات مربوط به خدمت وظیفه سربازی, قوانین موجود در رابطه با اتباع خارجی و شرایط اختصاصی برخی رشته های دارای شرایط خاص به طور مفصل ذکر شده شما میتوانید برای اطلاع از این جزییات با تلفن ثابت و بدون کدگیری با شماره9099072943 تماس حاصل فرمایید و با مشاورین مجرب درخت دانش گفت و گو نمایید.

برای دریافت و مشاهده دفترچه بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 97 بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

دفترچه بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد مهر 97

رتبه لازم برای روانشناسی در کنکور تجربی؟

امسال برای سال 97، تعداد 50 رشته از گروه علوم انسانی وارد گروه علوم تجربی شده است، بدین معنی که مثل رشته های شناور می شود در دفترچه کنکور علوم تجربی کنکور این رشته را انتخاب کرده و در فرم انتخاب رشته کنکور سراسری درج نماییم.

رتبه لازم برای روانشناسی در کنکور تجربی، چون اولین بار است که این رشته وارد لیست رشته های کنکور سراسری 97 شده است هیچ نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری نیز اطلاعات این رشته را ندارد، ولی مشاوران ما با توجه به اظلاعاتی که از سازمان سنجش دریافت کرده اند میتوان رتبه های زیر 25 هزار کنکور تجربی شانس خود را برای قبولی در رتبه لازم برای روانشناسی در کنکور تجربی امتحان کنند.

برای اطلاعات بیشتر در زمینه رتبه لازم برای روانشناسی در کنکور تجربی و همچنین لیست رشته های تجربی با رتبه مورد نیاز میتوانید با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشید.

لیست رشته های تجربی با رتبه مورد نیاز

رشته های تجربی به ترتیب اولویت

رشته های تجربی به ترتیب اواویت میتوان به سه دسته تقسیم کرد:

رشته های پزشکی

رشته های پزشکی به ترتیب اولویت: رشته پزشکی، رشته دندانپزشکی، رشته داروسازی، رشته دامپزشکی

رشته های پیراپزشکی

رشته های پیراپزشکی به ترتیب اولویت: پرستاری، مامایی، اتاق عمل، هوشبری و ...

رشته های غیر پزشکی

رشته های پیراپزشکی به ترتیب اولویت: اقتصاد، حسابداری، روانشناسی، مدیریت بازرگانی، شیمی و ...

سوال مهم که برای داوطلبانی که شرایط لازم برای لیست رشته های تجربی با رتبه مورد نیاز ندارند و یا به هر نحوی نتوانسته اند حداقل رتبه لازم برای قبولی در رشته های تجربی کسب نکرده اند این است که:

آیا بدون آزمون می شود وارد رشته های پرطرفدار تجربی شد؟

جواب این سوال در سایت مشاوره تحصیلی درخت دانش به طور مفصل داده شده است و به طور مختصر این است بله میتوانیم، برای انتخاب رشته بدون کنکور رشته های تجربی 97-98 تنها معدل کتبی دیپلم که همان سوابق تحصیلی است مهم است و رتبه داوطلب در کنکور سراسری اصلا ملاک پذیرش داوطلب نمی باشد.

برای اطلاع از رشته های بدون کنکور گروه تجربی 97 بر روی لینک زیر کلیک نمایید

بهترین رشته های بدون کنکور کاردانی به کارشناسی 97

از جمله بهترین رشته های بدون کنکور کاردانی به کارشناسی 97 می توان به علوم آزمایشگاهی دامپزشکی, بهداشت مواد غذایی, معماری, مهندسی فناوری صنایع شیمیایی, مهندسی فناوری مکانیک, مهندسی فناوری عمران, مهندسی تکنولوژی برق-قدرت, مهندسی تولیدات گیاهی- زراعت, کارشناسی حرفه ای گرافیک-تصویر برداری, آموزش زبان انگلیسی, آموزش و پرورش ابتدایی و بسیاری رشته متنوع دیگر اشاره کرد.

برای دریافت بهترین رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد کارشناسی ناپیوسته 97 بر روی لینک رنگی زیر کلیک نمایید:

بهترین رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 97

مشاوره انتخاب رشته بدون کنکور کاردانی به کارشناسی 97-98

شما میتوانید جهت کسب اطلاعات دقیق در رابطه با رشته های هریک از واحد های دانشگاه آزاد بدون آزمون 97-98 و شرایط ثبت نام دانشگاه ازاد بدون کنکور تهران برخی از رشته های بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد, و لیست پرطرفدارترین رشته های بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد نیمسال اول 97-98 و هر سوال دیگری در رابطه با کنکور با بی کنکور انتخاب رشته بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه ازاد 97(کارشناسی ناپیوسته) با شماره ثابت و بدون پیش شماره با 9099072943 تماس حاصل فرمایید و یا برروی لینک زیر کلیک نمایید:

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 97

  • ۹۷/۰۵/۲۵
  • raena hosaini

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی