مشاورهئ

مشاوره تحصیلی

مشاورهئ

مشاوره تحصیلی

مشاوره تحصیلی درخت دانش

  • ۰
  • ۰


 

 

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 97-98

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 – 98

متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 – 98  می توانند همانند سال های گذشته برای نیمسال اول و نیمسال دوم نسبت به امور ثبت نامی اقدام نمایند .

زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد 97 – 98 نیمسال اول از نیمه دوم مرداد از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد انجام می پذیرد، ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد 97 – 98  نیمسال دوم نیز از اواخر آذر از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد انجام می پذیرد که شایان ذکر است مهلت زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد 97 – 98  برای نیمسال اول و دوم قابل تمدید می باشد .

زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد 97 – 98

در این مقاله سعی بر این داریم که به سوالات داوطلبانی که در رابطه با زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد با مشاوره تحصیلی درخت دانش تماس گرفته اند پاسخ دهیم .

 

 زمان ثبت نام دهه ی اول دی ماه 97 می باشد .که لازم به ذکر است کلیه افراد قبلش می توانند سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد را برای اطلاع از شروع زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد 97 – 98  نیمسال دوم چک کنند .معمولا داوطلبان بهتر است تا یک هفته برای ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد 97 – 98 اقدام نمایند.

 

 

 

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 97 – 98

داوطلبان نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 97 – 98  می توانند به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد نسبت به خرید کارت اعتباری ثبت نام اقدام نمایند . متقاضیان می بایست تا زمان اعلام نتایج رمز و شناسه کارت را نزد خود نگه داشته باشند تا در صورت لزوم بتوانند اقدامات لازم را بعمل آورند . داوطلبین می توانند در رشته ای که مورد علاقه اشان می باشد در مقطع کارشناسی پیوسته و کارشناسی نا پیوسته  بدون کنکور ثبت نام نمایند .

 

 

 

 

 

شرایط ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد 97 – 98

داوطلب ابتدا با توجه به شناختی که در رابطه با پذیرش دانشجو در دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 – 98 کسب کرده است  بایستی برای انتخاب رشته  اقدام نماید .یکی از شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97– 98 البته در نیمسال دوم این است داوطلبینی که در کنکور سراسری شرکت کرده اند و سر جلسه حاضر بوده اند در صورتی که برایشان کارنامه صادر گردیده باشد می توانند در انتخاب رشته نیمسال دوم نیز شرکت نمایند .در فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد باید 20 رشته محل گروه آزمایشی بر اساس علایق خود الویت بندی کنند .

اگر داوطلب در زمان انتخاب رشته سراسری 98 پذیرفته شده باشد می تواند طبق شرایطی که دارد برای ثبت نام دانشگاه آزاد در نیمسال دوم اقدام نماید  . اگر در ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور قبول شده باشد باز هم قبولی شهریور ماه را از دست نمی دهد .هیچ گاه بر اساس ترس از شانس قبولی انتخاب رشته نکنید بلکه سعی نمایید بر اساس اویت بندی که با توجه به علایق خود  انجام داده اید به ترتیب رشته هایی را که مایل به ثبت نام هستید انتخاب نمایید .که این شرایط عمومی و اختصاصی برای مقاطع کاردانی و کارشناسی نیز بسیار راه گشا خواهد بود .

 

 

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 97 – 98

95 % رشته ها را در نیمسال دوم داریم و منتظر سوپرایز رشته های پزشکی بدون کنکور هستیم  و ما می توانیم رشته دلخواه خود را بدون کنکور و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی و ظرفیت دانشگاه آزاد بدون آزمون انتخاب نمائیم . رشته هایی که داوطلبان می توانند ثبت نام نمایند عبارتند از :  رشته های فلسفه و علوم قرآن و حدیث و زبان روسی و تربیت مترجم زبان ایتالیایی و زبان و ادبیات عربی و شیمی و شیمی محض و زمین شناسی و زیست شناسی ومهندسی رباتیک و ..... می باشند .

 

 

مشاوره ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 – 98

مشاوران مجرب مجموعه می توانند اطلاعات بیشتر در رابطه با مشاوره و نتایج بدون آزمون دانشگاه آزاد 97 – 98 درخت دانش در اختیار شما عزیزان قرار دهند . کافیست با شماره گیری 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید و با مشاوران مجرب بهترین مشاوره تحصیلی در تهران دخت دانش در ارتباط باشید.

برای مطالعه پربازدیدترین مقاله های بدون کنکور دانشگاه آزاد درخت دانش بر روی لینک های زیر کلیک نمایید:

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد شیراز

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد یادگار امام

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد اردکان

ثبت نام بدون کنکور آزاد مراغه

  • ۹۷/۰۹/۲۴
  • raena hosaini

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی