مشاورهئ

مشاوره تحصیلی

مشاورهئ

مشاوره تحصیلی

مشاوره تحصیلی درخت دانش

  • ۰
  • ۰

 

زمان انتخاب رشته کنکور سراسری

دغدغه اصلی داوطلبان پس از برگزاری کنکور سراسری و انتشار کارنامه اولیه انتخاب رشته است , اهمیت این مرحله به اندازه کنکور است چرا که انتخاب نادرست و ناآگاهانه سبب عدم پذیرش داوطلب در رشته و دانشگاه مورد علاقه اش می گردد که دانشجو یا باید از روی اجبار در آن رشته و دانشگاه تحصیل کند و یا یک سال دیگر برای راه یابی به دانشگاه تلاش نماید و این باعث بی انگیزگی دانشجو و دانش آموز می گردد .

زمان انتخاب رشته کنکور سراسری

یک هفته پس از اینکه نتایج اولیه اعلام شد آغاز می گردد , داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته می شوند می توانند در مدت زمان تعیین شده از سوی سازمان سنجش رشته و دانشگاه مورد نظر خود را انتخاب کنند . زمان انتخاب رشته آزمون سراسری از نیمه دوم مرداد ماه آغاز و تا پایان مرداد ماه نیز ادامه دارد و انتخاب رشته در دانشگاه های آزاد هم حدودا در نیمه ی اول شهریور ماه شروع می شود .

دفترچه انتخاب رشته برای هر رشته و گروه آزمایشی متفاوت است و زمان انتشار آن هم پس از اعلام نتایج اولیه است .

در دفترچه انتخاب رشته کنکور قوانین و اطلاعاتی مهمی چون لیست رشته های کنکور سراسری , ظرفیت پذیرش دانشگاه و رشته ها , کد رشته محل ها و .. گنجانده شده است و به همین دلیل هم داوطلب باید تمامی مطالب مندرج در آن را مطالعه نماید و با در نظر گرفتن علایق خود اقدام به انتخاب ه نماید .

روال انتخاب رشته هر ساله به این صورت است که داوطلب 150 رشته و کد محل را در فرم انتخاب رشته خود جای می دهد , رشته و دانشگاهی که داوطلب انتخاب می کند باید بر اساس کارنامه اولیه و توانایی هایش باشد . در کارنامه ی اولیه ای که دانش آموز دریافت می کند تراز و رتبه کل درج شده است , داوطلب با دریافت راهنمایی از مشاورین به صورت حضوری یا تلفنی می تواند انتخاب مناسب تری داشته باشد .

برای مشاهده پربازدیدترین مقالات درخت دانش بر روی لینک های زیر کلیک کنید:

مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 97

درخت دانش

نتایج کنکور سراسری 97

زمان ثبت نام بدون کنکور 97

نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری97

مشاوره تحصیلی درخت دانش

جهت دریافت اطلاعات کامل درباره انتخاب رشته کنکور سراسری 97، اطلاعات کامل درباره رشته ها و دانشگاه ها و بازار کار و وضعیت ادامه تحصیل در هر رشته و همچنین انتخاب رشته درست و منطقی با مشاوران مجرب درخت دانش با شماره 9099072943 بدون کدگیری از طریق تلفن ثابت تماس بگیرید و آینده شغلی و تحصیلی خود را به مشاوران درخت دانش بسپارید.

  • ۹۷/۰۴/۲۱
  • raena hosaini

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی