مشاورهئ

مشاوره تحصیلی

مشاورهئ

مشاوره تحصیلی

مشاوره تحصیلی درخت دانش

  • ۰
  • ۰


زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری

بسیاری از داوطلبان گرامی کنکور سراسری به هر دلیلی موفق به ثبت نام و پذیرفته شدن در دانشگاه در سال 97-98 نمی شوند. اما این داوطلبان با اعلام نتایج نهایی آزمون سراسری نباید نا امید شوند زیرا که فرصت مجددی برای شانس آزمایی نیز وجود دارد و آن مرحله تکمیل ظرفیت کنکور سراسری خواهد بود.

برای این دسته از داوطلبان آگاهی از اطلاعات مربوط به تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97مهم و ضروری می باشد. اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97و اعتراض به نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 از جمله موارد مهمی است که داوطلبان باید در مورد آن آگاهی داشته باشند.

در ادامه به بررسی کلی شرایط تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97، اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97و اعتراض به نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97خواهیم پرداخت.

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97بعد از انجام انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 داوطلبان منتظر اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 می باشند که پس از اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97در صورت قبولی برای ثبت نام و ادامه تحصیل اقدامات لازم را انجام دهند. ز

مان دقیق اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 هنوز از سوی سازمان سنجش اعلام نشده است اما طبق روال سال های گذشته ثبت نام در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97در30آبان ماه انجام می شود و اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97در اواخر دی ماه می باشد که اسامی نهایی پذیرفته شدگان در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 از سوی سازمان سنجش اعلام می شود.

شروع تحصیل در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 نیمسال دوم بدون کنکور آزاد یعنی بهمن ماه می باشد.

نحوه مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97

نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 در سایت سازمان سنجش منتشر خواهد شد. اعلام نتایج بصورت کاملا اینترنتی و مشاهده نتایج توسط اطلاعات فردی ممکن است. برای مشاهده نتایج در ابتدا باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و از منوی سمت راست گزینه سراسری را انتخاب کنیم. سپس وارد اولین لینک با عنوان " اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97" شوید. در ادامه با صحنه زیر مواجه خواهید شد که به ترتیب توضیح می دهیم چگونه با روش های مختلف می توانید کارنامه خود را بگیرید.

مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری97

با استفاده از شماره داوطلبی و شماره شناسنامه شماره داوطلبی شما در 2 جای مشخص درج شده است. یکی در کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 97 ( که شاید خیلی ها گم کرده باشند ) و دیگری در کارنامه اولیه کنکور سراسری 97 . اگر به هیچ یک از مستندات فوق دسترسی نداشتید می توانید یا از روش زیر استفاده کنید یا به سادگی با عضویت در سایت سنجش اطلاعات شخصی خود را وارد کنید و شماره داوطلبی خود را بصورت آنلاین تحویل بگیرید. سپس با وارد کردن شماره داوطلبی و شماره شناسنامه و پر کردن کادر کد امنیتی ، نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری 97 را مشاهده کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد محرومیت از کنکور سال بعد،شرایط تکمیل ظرفیت سراسری، رتبه و تراز قبولی در تکمیل ظرفیت سراسری، اعتراض به نتایج و گرفتن شماره داوطلبی و شماره پرونده با مشاوران مجرب درخت دانش در ارتباط باشید.

برای مشاهده پربازدیدترین مقالات سایت جامع درخت دانش بر روی لینک های زیر کلیک کنید:

بدون کنکور دانشگاه آزاد 97

پرستاری بدون کنکور

مشاوره انتخاب رشته کنکور 97

مراحل انتخاب رشته کنکور سراسری 97

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش شامل

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh

اینستاگرام سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

  • ۹۷/۰۴/۲۹
  • raena hosaini

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی