مشاورهئ

مشاوره تحصیلی

مشاورهئ

مشاوره تحصیلی

مشاوره تحصیلی درخت دانش

  • ۰
  • ۰


 

رشته حقوق بدون کنکور آزاد تهران

رشته حقوق بدون کنکور آزاد تهران 97-98 رشته حقوق بدون کنکور آزاد تهران

معرفی رشته حقوق

رشته حقوق یکی از رشته های علوم انسانی می باشد توانایی های فردی لازم برای یک دانشجوی حقوق عبارتند از جسارت، قدرت استدلال، خلاقیت ذهنی و فن بیان خوب لازمه موفقیت در این رشته است. ممکن است که بدست آوردن لیسانس رشته حقوق کار دشواری نباشد اما حقوقدان شدن بسیار مشکل است. چرا که علم حقوق امروزه با جامعه شناسی، روان شناسی و علم فلسفی آمیخته شده است و یک حقوقدان باید از این علوم اطلاعات کافی داشته باشد. در حال حاضر به دلیل توسعه این رشته و تعداد زیاد فارغ التحصیلان آن که از دانشگاه های دولتی و غیر دولتی وارد بازار کار می شوند، یافتن کار مناسب برای فارغ التحصیل لیسانس و دشواری های توام است بخصوص متقاضیانی که علاقه مند به کار خاصی مثل وکالت در این رشته هستند، محدودیت هایی مواجه می شوند اما در این کل یک دانشجوی علاقه مند می تواند پس از گواهی لیسانس رشته حقوق و شغل های متنوعی مثل وکالت دعاوی دادگستری، مشاور حقیقی بانک ها، شهرداری ها، شرکت ها و وزارت خانه ها و سردفتری وزارت اسناد رسمی بپردازد.

لیست دانشگاه های رشته حقوق بدون کنکور آزاد تهران 97

در زیر لیست دانشگاه های رشته حقوق بدون کنکور آزاد تهران برای مهر ماه نیمسال اول 97:

کد رشته  کد محل محل دانشگاهی جنسیت
20803   228   تهران غرب زن و مرد
20803   559  رباط کریم زن و مرد
20803   298    پرند زن و مرد
20803  577 شهریار زن و مرد
20803  686 صباشهر زن و مرد
20803  560 ملارد زن و مرد
20803  501 پردیس زن و مرد

شرایط ثبت نام بدون کنکور رشته دانشگاه آزاد 97-98

امسال بر خلاف پارسال پذیریش رشته حقوق بدون کنکور آزاد تهران نیمسال اول مهر 97 بر اساس سوابق تحصیلی می باشد. شرایط ثبت نام رشته حقوق بدون کنکور آزاد تهران 97 به این صورت می باشد که رشته حقوق بدون کنکور را تنها در مقطع کارشناسی پیوسته داریم و داوطلب برای ورود به رشته حقوق بدون آزمون باید دارای مدرک پیش دانشگاهی باشد. شرایط پذیرش رشته حقوق بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 بر اساس معدل کتبی دیپلم و و معدل کتبی پیش دانشگاهی (سوابق تحصیلی) می باشد و معدل لازم برای ورود به هر کدام از دانشگاه های بدون کنکور رشته حقوق متفاوت است.

"باید بدانید: برای دانشگاههای سطح بالا سوابق تحصیلی داوطلب برای پذیرش تاثیر زیادی خواهد داشت"

برای اطلاعات بیشتر در مورد حداقل معدل لازم برای ورود به رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 و همچنین شرایط جدید ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور رشته حقوق با مشاوران مجرب درخت دانش با شماره 9099072943 بدون کدگیری از طریق تلفن ثابت منزل تماس بگیرید و یا بر روی لینک های رنگی زیر کلیک نمایید:

رشته روانشناسی بدون کنکور

رشته حسابداری بدون کنکور

رشته مدیریت بازرگانی بدون کنکور

رشته مترجمی زبان انگلیسی بدون کنکور

رشته میکروبیولوژی بدون کنکور

رشته مهندسی پزشکی بدون کنکور

رشته کارگردانی بدون کنکور

رشته مهندسی عمران بدون کنکور

پذیرش بدون کنکور ( رشته حقوق بدون کنکور آزاد تهران )در نیمسال اول 97

در سالهای اخیر پذیرش حقوقو بدون کنکور توسط دانشگاه آزاد بدون کنکور انجام می گیرد و دانشجویان با توجه به رشته مورد علاقه و محل مورد تقاضا اقدام به ثبت نام در آن می کنند. رشته حقوق بدون کنکور آزاد تهران هم در برخی از واحدهای دانشگاههای آزاد تهران بدون کنکور دانشجو می پذیرد. داوطلبان برای ثبت نام رشته حقوق بدون کنکور آزاد تهران می توانند در اولین مرحله   وارد سایت azmoon.org بشوند و و دفترچه رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر 97 را دانلود کرده و مطالعه نمایند. همچنین ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور در نیم سال دوم طبق روال هر سال از اواخر آذر ماه تا اوایل دی ماه شروع می شود و تا بهمن ماه ادامه می یابد و شرایط ثبت نام در نیمسال دوم همانند نیمسال اول میباشد.

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم

متقاضیان عزیز در موعد مقرر شده می توانند با مراجعه به سایت www.azmoon.org  با خرید کارت اعتباری ثبت نام خود را به انجام برسانند. ثبت نام اینترنتی دو مرحله ای می باشد، دوستان می توانند مرحله دوم را بعد دریافت کد رهگیری انتخاب رشته به انجام برسانند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در باب موضوعات، نحوه ثبت نام بدون کنکور بهمن ماه 97، رشته های بدون کنکور بهمن ماه گروه تجربی، رشته های بدون کنکور بهمن ماه ریاضی، رشته های بدون کنکور بهمن ماه گروه انسانی، مشاوره انتخاب رشته بدون کنکور و ….. می توانید با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشید.

راههای ارتباطی با مشاوران مجرب درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh اینستاگرام: سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

     

  • ۹۷/۰۵/۲۰
  • raena hosaini

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی